Onsdag. -dagen före 20

Hallådär!
Kom hem från Boliden för en stund sen. Väntar på att mamsen ska sluta jobba så jag kan hämta upp henne sen dra vidare till solbacken och göra några ärenden. Vad som händer senare vet jag inte riktigt, men något blir det nog. Det är ju trots allt min sista lediga dag innan nyår, höhö.

Imorgon är det min dag. Känner jag mig gammal då? Jo faktiskt, i kroppen iallafall, haha. Men att jag fyller år just imorgon känns inte alls. och inte att det är julafton i övermorgon. Gick in och kollade på hur kontot ser ut, och stämmer siffrorna så kommer jag vara överlycklig imorgon! kunde inte passa bättre alltså. Glad caroline? JAPP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0