Söndag. - 2010lista

Borde förmodligen ha väntat med denna eftersom jag inte kan svara på alla frågor förrän nyåret närmar sig. Men jag gör den nu ändå i brist på annat!
Det har hänt så sjukt mycket detta år egentligen, haft sambo halva året (utan kärleksförhållande, haha), jobbat tokmycket, skaffat körkort, ja, huur mycket som helst!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja det är nog flera saker.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Har nog aldrig haft ett nyårslöfte!

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Jo faktiskt. en barndomsvän

4. Dog någon som stod dig nära? Nej tack och lov!

5. Vilka länder besökte du? Ingen tyvärr :(

6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? Lite mer fritid på sommarn så man kan hitta på massa roliga saker! (dock vill jag ju jobba så jag har råd att göra något, svårt dedär!)

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 25e oktober!

8. Vad var din största framgång 2010? Jobbat till max, och bäst av allt, tog körkortet!!

9. Största misstaget? Hm ja, jag vet inte.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Halsfluss är det värsta jag har haft i år.

11. Bästa köpet? Hm, bra fråga!

12. Vad spenderade du mest pengar på? Måste ha varit bussresor, helt klart.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Mitt efterlängtade körkort.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Massa låtar från i somras, tex We no speak americano, alltså inga personliga låtar.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare!

16. Vad önskar du att du gjort mer? Reeeeeeest!

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Jobbat (fast ändå inte, ni fattar nog!)

18. Hur tillbringar du julen? I boliden med släkten, och på jobbet!

19. Blev du kär i år? Nej inte kär

20. Favoritprogram på TV? eeeh. vet inte?

21. Bästa boken du läste i år? Har nog inte läst något annat än körskoleboken i år, haha

22. Största musikaliska upptäckten? Vet ej

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Har ju inte hunnit fylla år än! 11 dagar kvar ;)

25. Något du önskade dig men inte fick? Det får vi ju se om drygt två veckor

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Somsagt, har inte fyllt år än!

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Vet faktiskt inte, men jo, jag antar det

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Min stil? arbetskläder, haha

29. Vad fick dig att må bra? Mina närmsta som ställt upp

30. Vilken kändis var du mest sugen på? Ingen!

31. Vem saknade du? Många men ändå ingen

32. De bästa nya människorna du träffade? hmm, nog finns det några :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0