Söndag.

Alla söndagar börjar se likadan ut för mig nuförtin. Ligga i soffan och dö helt enkelt. Men det är rätt skönt ändå. Imorse vaknade jag iaf tidigare än igår. Vid halv 10 kunde jag inte sova längre, även fast klockan var 5 imorse när jag somnade. Ska ta och läsa igenom min mobil nu, alltid ett roligt tidsfördriv!
Gårkvällen var iaf riktigt kul ändå. Började hos Fredde med massa folk (småfolk, hahah!) och sen ut på olles. Var nog rätt bra att vi inte drog till folkparken för enligt alla jag har träffat som var där så sög det. och olles var ju faktiskt helt okej. ;) eller mer, höhö..

Ähh, nu ska jag fortsätta se breaking bad som jag nu totalfastnat för, jobbigt att det alltid ska bli så spännande i slutet så man bara mååste fortsätta se. Dock ett bra tidsfördriv. ;) Ska först ringa camilla och uppdatera henne om fortsättningen på gårkvällen som hon missade, hehe. ;) Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0