Torsdag. -trött

Färgar nu håret brunt för sista gången..... i år iallafall. alla känner väl mig? JAPP, jag velar hit och dit hela tiden och förstör mitt hår bara mer och mer, JAG VET! kan ju verkligen inte gå runt som jag gjort nu sista veckan. blonderat håret 3 gånger (?), ja, ni kan ju tänka er hur det ser ut. Men nu spelar det ingen roll om det blir förjävligt med brunfärgen jag har nu, jag ska ha det ändå annars kommer jag bli flintis inom en snar framtid!

och nu till ett annat problem. Klänning till nyårs!?!?!?! kul att man hittar någon, kul att dom som man kan tänka sig ha i brist på annat har helt fel storlekar. kulkulkul! höhöh negginlägg. ;)
Nepp, imorn ska jag och mami på stan och ragga nyårsklänningar. Lycka till, jag har redan slökollat igenom stan. och en sak är saker, den här staden levererar inte!!

Tack och hej. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0