Lördag.

Jag måste verkligen skaffa mig något att göra på dagarna. Det här håller inte.

Lisa ville att jag skulle komma till Byske, vilket jag också ville. men somvanligt blir man starkt påmind om körkortet som jag verkligen vill ha, ÅHH GE MIG PENGAR?!?!? Busstider måste vara det sämsta som gjorts. Sen har ingen varken tid eller ork att komma och hämta mig en lördagkväll, inte så konstigt men ändå. ;b
Nu blir det hursomhelst att umgås med Camilla och Oskar på en stund, vad vi hittar på är det ingen som vet. Sålänge jag slipper sitta och ruttna i min lägenhet är jag nöjd med vadsomhelst. ;) -hejberoendecarroavmänniskorruntommighelatiden-. Jag måste försöka lära mig att faktiskt kunna vara själv nångång, men asch, det blir ett senare problem! typ imorgon? (har ju lyckats vara själv sen imorse, great huh? kanske inte)
Nej, jag har faktiskt ingenting intressant att skriva som ni ser, så jag avslutar här! kanske kommer in ett inlägg till när jag kommer hem, annars blir det en annan dag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0