Lördag. -sorry

Dagen har varit allt förutom bra. Jag känner mig jättekonstig och kan inte kontrollera känslorna idag, konstigt nog. Vet inte ens vad det är för känslor?! Men positivt är det iallafall inte. Och höften tar dööd på mig. Jag orkar verkligen inte få tillbaka smärtan jag bärt på under massa år. Det går alltid i perioder och nu verkar det ha kommit tillbaka, great!

Vet inte riktigt vad jag ska göra, kanske hoppa i duschen, kanske ta sig en macka så man får sig något i magen? Just nu vill jag bara lägga mig i sängen och sova bort massor med timmar. orken finns inte.

Såg att Project Runway börjar på tvn alldeles strax så då blir jag bänkad framför tvn I guess. då försvinner åtminstone en timme. Ska försöka tagga upp mig och bli på bättre humör, komigen!

-
Förlåt för att jag har bettet mig skumt hela morgonen, gårdagen och i allmänhet.
Jag menar allt, samtidigt ingenting.
Confused.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0