Lördag.

Gårkvällen vart inte alls som planerad. Var meningen att vi skulle dricka sen dra iväg till Nocks. Inget utav det vart av. Började dricka ett glas härhemma sen ringer Oskar och säger att vi ska dra till nocks. Segade på ett tag sen fick jag veta att det var fullt (klockan var ju ingenting!?). Så det sket sig, körde runt i stan sen for jag hem och sov, värt.
Wtr, just nu väntar jag på att min moster ska komma hit. Vi ska till solbacken en sväng och inhandla några grejer sen hem till min lägenhet och sätta upp fläkten i taket. Efter det vet jag faktiskt inte vad som händer.. Förmodligen ta det lungt tills födelsedagsfesten till Elin börjarrrr. ;) Dock är jag inte taggad, men jag gör allt i min makt för att tagga igång för kvällen! Sålänge min oroliga mage slutar så ska det nog gå. :)
Hörs senare!

GAMMAL bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0