Onsdag.

Herregud vad less jag är just nu alltså. "Arbetslös" är verkligen ingenting för mig. Har inte jobbat på hur länge som helst och min framtid ser inte så ljus ut just nu med tanke på hur lite jag jobbar. Idag har vi ännu en dag med att vara allmänt negativ, pmspms. Hate it.
Men jag ska försöka att hitta på något. Kan ju börja med att springa över till tvättstugan och boka tid. tar ju ändå flera  veckor innan det finns en ledig tid... Sen försöka städa undan här litegrann. Har knappt varit själv på två veckor och mest hållit mig hemma så det hinner ju bli stökigt över en dag utan problem. Dax att ta tag i det man bara gjorde för någon dag sen, enformigt. ;b
Sen? har jag ingen aning. Det problemet ska jag lägga över till en annan mupp så jag inte går och surar resten av dagen. sooooooorry, hehe.
Nu> Tvättstugan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0