Onsdag. -finally

Åh, äntligen snart klar! Blev tillslut hela sex tvättar och städningen är i princip klar. Drog med mig allt jag kunde hitta. Filt, överdrag till madrasserna och allt såntdär som man i vanliga fall inte tvättar varje gång man bokat tid. Men nu är det bortgjort och det känns riktigt skönt. Inte suttit still en enda gång sen jag skrev sist. Pedantcarro kom fram idag, men det kan vara bra ibland! Nu är då soffan riiiiktigt ren från allt skräp som samlas under kuddarna och sängen är renare än nånsin, great. =)
Nu ska jag sitta bänkad framför tvn en halvtimme och se de gamla avsnittet av Top Model sen måste jag springa till tvättstugan en sista gång och hämta det som finns kvar där innan min tid är ute.

Dusch och en god middag väntar, cant wait! efterlängtattttttt....!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0