Onsdag. -tvätt/städardag!

Idag är det tvätt och städdag! Välbehövligt må jag säga.
Och musiknörd som jag är så får vi se hur jag kommer klara att städa i tystnad. Eller just nu dunkar jag musik med världens sämsta mobilljud, men jag antar att det är bättre än ingenting. Andreas omformaterade både sin egna och min dator igår. Men eftersom klockan vart "mycket" igårkväll så hann han inte göra klart allt. Vilket betyder att båda datorerna är inställd på engelska, finns absolut inget ljud och mitt understräck på datorn funkar inte så nu måste jag använda hans dator för att ta mig in någonstans (min hotmail har ett understräck).

Men det kanske är bra att jag inte har så stor tillgång till datorer idag, jag har ju en hel del saker att ta tag i idag. Har iallfall börjat med att springa över till tvättstugan och satt igång två tvättar, nu är det bara 2-3 stycken som återstår! Medans jag väntar på att det ska bli klart så ska jag städa lägenheten.

Kommer förmodligen mer ovärda uppdateringar under dagen! Lite tråkig datortid hade jag ändå tänkt ha, i det lilla utbud jag kan använda här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0