Onsdag.

Hade ju en riktigt neggdag igår, låg i sängen från att jag skrev inlägget igår tills runt 7-tiden när Andreas kom inflygandes och vägrade låta mig ligga kvar och tjura. Blev massa skjutsningar igår sen hem för o äta "middag" sen soova. Värd dag, huh? :)

Idag är jag då på bättre humör! Hittills har dagen enbart bestått av städning. Är äntligen klar! ellerja, jag har badrummet kvar. På tal om!!!!!!!!, jag gjorde nog det vidrigaste idag. Har blivit härdad sen jag började som vårdbiträde (man gör ju verkligen allt). Rengöra avlopp var ju inte så farligt som jag trodde. Hemma hos mamma har jag alltid stenvägrat att rengöra detdär. TILLS idag. Hade märkt att det började bli stopp i avloppet i duschen så nu bannemig skulle jag ta tag i skiten som ändå inte var så farligt! Ehm, det var det äckligaste jag varit med om!!!!!!!! luktade jävel ochja...... hår överallt. Mys. Nej. Finner inga ord. Haha. Anteckna gärna, var bara tvungen att skriva av mig det ;) haha.
Slutpratat  om avlopp. Ska kolla runt lite på internet nu om min telefon som jag ska köpa. Problemet är att jag har så mycket som jag skulle behöva köpa att jag inte vet vad jag ska prioritera först.
Här är den iallafall, Samsung 5230


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0