Söndag.

Jag lever, tro det eller ej!
Har inte gjort något annat än att lega i sängen idag i princip. Efter all "alkoholånger" som Andreas stank ur sig så vart jag typ full själv? Haha nja, kanske inte riktigt men. Känns nästan somatt man drack igår iallafall. ;)
Ante kom hit för ett tag sen och Sara drog för bara en liten stund sen. Blir en vääldigt lung kväll ikväll om jag får bestämma. Ska dra iväg och köpa mat på Max nu (JA, idag ska jag vara fet för ovanlighetens skull?! lier) sen blire nog hem och ta världens skönaste dusch hade jag tänkt. Film och sova tidigt hade jag oxå tänkt pressa in i mitt enormt packade schema, not.
Ironi på hög nivå. Godnatt :) snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0