Söndag.

Den tråkiga, men väldigt sköna söndagen är här. Idag klagar jag faktiskt inte, fint väder och ännu en gång slipper jag sitta ensam en hel dag. Haft riktigt tur hela veckan av allt sällskap jag har haft, skönt! (alla som känner mig vet att jag inte tycker om att vara själv)

Har hittills inte hunnit göra så mycket idag. Tog tag i min högvisa disk i köket och plockade bort lite i lägenheten sen kom mormor och morfar förbi och socialade en stund. Dom for för en stund sedan och jag vart helt plötsligt trött. Kan ju bero på att jag somnade kring halv 7. Mycket intressant prat imorse men ögonen lyckades inte hålla sig uppe ändå. Tack för att du råkar vara bäst just nu, ställer upp i alla lägen, tack!

Ikväll blir det tjockiskväll hos Catrin, lätta hjärtat lite och allmänt umgås, wonderful!
Mycket mer än så har jag inte att berätta. Hörs och ses!


Bilden har ingenting med inlägget att göra men..
GE MIG SOMMAR!! hittade ingen riktigt sommarbild ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0