Tisdag.

Händelselös dag, riktigt tråkig, riktigt negg.

Vaknade vid 6 imorse och kunde omöjligt somna om. Slog på tvn och såg The voice tills jag somnade om där vid halv 9. Minns när jag alltid såg det programmet (om jag hann) när jag gick skola, underhållande! Vaknade iallafall vid 12 och sen dess har jag verkligen inte gjort någonting. Dra fram dammsugaren och städa ids jag inte heller göra, blir nog att lägga sig i sängen och fundera på annat, kanske läsa en bok, kanske sova? Mh, vi får se. Förhoppningsvis blir kvällen mer underhållade....... Hör av er?

Åh, jag vill jobba! hatar att inte göra något vettigt på dagarna. Såklart är det skönt ibland, men inte i längden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0