Torsdag.

Hunnit varit duktig idag, städat och allt möjligt. Dock inte tagit fram dammsugaren för tjockisen ligger fortfarande och sover. Är galet pigg idag, kan ju bero på att jag somnade klockan sju igårkväll, haha. Var meningen att jag skulle "vila" en stund men vaknade istället upp halv 1 och insåg att jag sovit bort hela kvällen. Stängde av tvn, hämtade vatten och snörde av mig kläderna och fortsatt att sova. Dock ringde Andreas vid fyra och ville komma förbi. Vart nå mackor och kortspel sen sova direkt igen. Måååååånga timmars sömn och jag är riktigt utvilad! :D

Frågan är ju vad man riktigt skulle ta och hitta på idag? Måste iallafall handla, funderar på vofflor till middag, mums! Men vi fårse.. Nåt blir det nog :)
Nej, nu ska jag försöka få liv i hösäcken så jag har något att göra. Börjar bli less på att bara gå runt i lägenheten eller titta på tv. Hörs och ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0