Fredag.

Gick riktigt bra att jobba igår, efterlängtat! Dock vart jag megatrött i slutet och när jag hade satt mig på bussen så somnade jag ganska direkt och sov hela vägen till stan. Kvällen var riktigt lång och tråkig. Men mitt uppi mitt two and a half men-tittande så dyker Andreas och Palle upp. Dom vände i princip rakt upp och ner på min frys och tillslut hittade dom sig varsin daimglass, haha. Lyckades iallafall somna rätt tidigt igår, och det bästa av allt, jag somnade i soffan, toookskönt!
Slutpratat om gårdagen. När som helst kommer Camilla och hämtar upp mig. Blir en sväng förbi stan och sedan vet jag faktiskt inte vad som händer. Det återstår att se. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0