Lördag. - handikappad

Bara jag som inte var ute och festade igår? Jag låg nämnligen hemma i sängen och sov hela kvällen. :) Skönt vare! Vet inte riktigt vad som hände igår men när jag steg upp vid sex-snåret så var jag långt ifrån kry. Kändes somatt jag blivit misshandlad hela natten. Ont i halsen (och massa äckelslem), nackspärr, ont i ryggen, svanken, höften och benen! det var riktigt härligt, NOT! Men jag lyckades plåga mig igenom hela jobbdagen trotts allt.
Ett smart val av mig att ligga hemma och sova resten av kvällen igår, känns mycket bättre idag. Förutom halsen. Nu sitter jag och hoppas på att min slemlösande brustablett ska vara effektiv så jag hänger med på kvällens planer, dock får jag ta det lungt. :) Bara mitt illamående går över, hate it....
Har inte mycket mer att säga, bara tråkiga saker som ska göras nu på dagen. ;) Diska, försöka städa, springa över till tvättstugan och allt detdär som måste göras. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0