Lördag.

Blev en sväng förbi Arvidsjaur igår (eller rättaresagt, hitanför aborrträsk!), trevligt trevligt. Måste verkligen fara ditupp igen eftersom det är där jag i princip är uppväxt.
Hursomhelst, på en stund så drar jag, Camilla, Oskar, Robin, Palle, Anna, Ante och Fredde till den lilla hålan degerträsk mitt uti skogen. =) Skoterkörning och allmänt mys bara. Har verkligen blivit en stadsbo känner jag. Vet inte hur välklädd jag ska vara och vad jag borde packa med mig, illa! Men jag har då på mig rejält med kläder så jag lär ju inte frysa iallafall.
Kommer säkert bilder senare om Camilla kommer ihåg att ta några kort. ;) Är iallafall borta till imorgonkväll mest troligt! Höööööörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0