Måndag.

Blöh, så extremt tråkigt jag har just nu! Men jag antar att jag inte ska klaga, har iallafall tråkigt sällskap, bättre än att sitta hemma själv, haha. Dom fyra andra mupparna sitter och spelar cs (JAPP, töntar!!), och jag sitter...här? Knarkar halstabletter och koncentrerar mig på andningen, japp jag är en sjukling idag. Fick mig inte mycket sömn inatt. Sprang på toan stup i kvarten för att kräkas och när jag väl la mig i sängen rymdes jag knappt i min egna säng. Slem är det värsta och äckligaste jag vet. But what to do. Ska fortsätta pressa nå äckliga brustabletter och hoppas på att det blir bättre snart så jag iallafall kan få sova på nätterna.
Nej, nu ska jag fortsätta tråka och hoppas på att det händer något snart, vilket det såklart inte kommer göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0