Måndag.

Godmorgon everyone, eller...... god afton? För mig är det morgon iallafall. Börjar dock vara på god väg att få tillbaka dygnsrytmen. Andreas ringde och väckte mig vid halv 11 för att jag inte skulle sova bort hela dagen, råkade dock somna om i över en timme igen men....... det hör inte till saken :)
Nu ska jag iaf hoppa in i duschen och försöka bli människa igen, sen ta det lugnt en stund innan jag styr dagen med eliin! Ja, mycket mer har jag inte att säga, skriver senare.
Haha förlåt Elin, jag vet att du inte gillar bilden...

Kommentarer
Postat av: Andersson ;)

hahaha ja vad ska man säga om denna fagra bild........ hämden är ljuv ;)

2010-01-05 @ 21:05:56
URL: http://eandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0