Onsdag.

Usch, klockan är alldeles för mycket med tanke på att jag ska jobba på torsdag (börjar sju), vilket betyder att jag borde ha lärt mig att sova vid den här tiden. Måste ju få tillbaks dygnsrytmen som jag tjatat om så länge, men icket!
Känner mig riktigt negg just nu. Ska gå och lägga mig och se nått av 2 1/2 men sen försöka soova, tror tillochmed att jag ska ställa väckarn imorgon så jag inte sover så länge. Ring gärna och väck mig!
- på att jag är vaken på natten och sover långt in på dagen
- på att jag dragit på mig uvi och aldrig lär mig av misstagen att undvika det
- på att jag fick betala miljoners för domdär antibiotikatabletterna
- på att mitt jobb ligger i boliden.
- på att det är svinkallt ute. Jag är less på att sitta inne!!
+ på att jag mest troligt får jobba en del denna månad! ( =pengar )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0