Söndag.

Märker nu att jag blir sämre och sämre på att uppdatera. Men det händer ändå ingenting speciellt även fast jag inte riktigt har "tid"/lust att sitta vid datorn.

Ja, idag har det då inte hänt något speciellt. Grattat och spenderat lite tid med min vän Andreas som fyller år idag, Grattis gammgubbe! Ska köpa en rollatur till dig så fort jag får pengar till det, höhö.
Annars har ja mest bara sovit, kom hem rätt sent igår sen låg jag och ante och pratade i flera timmar om allt och ingenting så vi somnade rätt sent in på morgonkvisten. Tror att det börjar bli dax att sätta igång en film och sedan försöka sova, eller kanske läsa en bok? Ja vi får se.

Här är några nyårsbilder iaf. (togs hundratals men mer än hälften var jätteovärda bilder)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0