Torsdag.

Dålig uppdatering! Beror på att jag inte varit hemma på ett bra tag.
Hursomhelst. Det har väl inte hänt något speciellt sen sist jag skrev, somvanligt, haha. Håret har blivit svart, det är väl den enda skillnaden ;) (somom jag aldrig har haft det förr?!)
Nepp, ska försöka tagga inför jobb ikväll! Hade stooooora problem i förrgår med att fixa skjuts till busstationen, men tack vare min snälla vän andreas så blev det många sömnlösa timmar för honom så jag tog mig till bussen iallafall, hehe. Ska undvika sånnadär problem, men orkar inte stanna i Boliden!
Nej jag vet inte själv vad jag snackar om. Överskottsenergi!! Ska hoppa in i duschen nu sen försöka diska undan lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0