Fredag. -hemmakväll

Antar att jag är en av dom få som sitter helt ensam ikväll och faktiskt tycker att det är riktigt skönt? Suttit ute på balkongen ett bra tag och lyssnat på grannens fest (läs: gitarrspelning) och allt annat oljud som hör till stadsfesten, haha. Dunkar på rätt bra även fast jag har balkongdörren stängd och tvn på. Men det går nog sova ändå! Jag ska absolut inte klaga för den här helgen är väl en av dom få som faktiskt gör att Skellefteå stad lever litegrann!?

Jag har då inte lyckats göra någonting av det jag hade tänkt göra. Har varken solat eller färgat håret. Får ta och göra det imorgon istället. Ska nu se klart Grease på tvn sen kanske slå igång en film eller nått. Hoppas på att bli trött snart! Är jävligt seg, men inte trött.

Ähh, babbelbabbel. bara massa strunt. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0