Fredag.

.... hjärnsläpp ....

Vet inte hur jag ska börja inlägget, så vi skiter i det. Idag är det iaf lite bättre med förkylningen. Är knappt hes längre, dock kallsvettas jag som en gris. helt sjukt. Osså måste jag springa fram och tillbaka till toan för att inte göra någon olycka på golvet, om det ens skulle hända. Pratar om kväljningar och ingenting annat, haha.

Nu  står jag i valet och kvalet om jag ska äta plättar eller lax. Har suktat efter lax i en vecka nu men kändes småjobbigt.. Har ingen ork för o ställa mig vid spisen och låtsas somom jag vore en kock (för det är jag verkligen iinte!!). Nä, jag ska nog ligga kvar i soffan och känna lugnet. Titta på tv och sen äta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0