Lördag.

Gooodmorgon!
Finvädre idag ju, wieho!

Jag är då pigg och glad idag även fast jag bara sovit fyra timmar. Kom isäng alldeles för sent igår och jag vaknar ju alltid så sjukt tidigt på mornarna nu när jag jobbar jämt så det blev ju såklart jävligt lite sömn.. Men då kanske jag kan ta igen det imorgon istället!
Gårkvällen då.. Alkoholintag hos Elin, riktigt roligt vare! Sen blev det ut på station en sväng och slutligen max. Inte föratt jag hann äta något, huhu...

Nämen, ska kanske dra mig in på stan om en stund (om jag orkar gå) och snurra runt där med Sara sen får vi se vad som händer. Dricka ikväll igen? kan hända..


Emil, LaisvallarN, Jens, Jag och eliin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0