Onsdag. -still sick

Fortfarande sjuk, åh! Hoppas verkligen att det hinner gå över till imorgon. har ju en hel jobbarhelg framför mig. Men aja, jag kan inte göra så mycket annat än att hoppas att jag klarar av att jobba, annars blir det att ligga hemma och försöka bli frisk, funlife på en helg sådär!

Har nu även avbokat körlektionen för imorgon och istället bokat 2 nya tider om några veckor. Känns som att det är mycket pågång nu. Egentligen inte, men jag vill verkligen ha körkortet nu. Det enda som stoppar mig är jobbet.

Nä nu måste jag ställa mig och diska sen ta bort alla grejer som ligger framme. Borde inte, men måste! Skiter i att jag borde ta det lugnt. Måste passa på medans jag är hemma. Om än det ska ta hela dagen/kvällen att göra det, haha.

Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0