Söndag.

Gaah vilket härligt väder det är ute! Dock tycker jag att det är lite varmt att sitta ute och sola. Men jag försöker. Måste ju få lite färg åtminstone.

Gårdagen vart ju inte riktigt som planerad. Slutade med att vi drog till burvik och skulle bada och basta osv. När vi väl kommer dit så är det redan massa folk där och som plus i kanten så regnade det. Så vi vände om till hamn och satt ute hos oskar och spelade kort och smådrack istället. Kom hem strax efter tolv och somnade ändå rättså tidigt. Så jobbpasset kommer nog gå galant ikväll!

Ska ta och göra iordning mina jordgubbar sen sätta mig ute på balkongen igen. Sen blir det att dra iväg till stan och sätta sig på bussen till Boliden. Kommer hem ikväll igen!

Veckans planer:
Måndag: Ledig, hamn?
Tisdag: Jobb 16-21
Onsdag: Umeå
Torsdag: Jobb 16-21
Fredag: Jobb 7-16
Lördag: Jobb 7-12, 16-21
Söndag: Ledig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0