Tisdag.

Ligger hemma och är sjuk. Drog ju till jobbet igår. Tyvärr så var jag ju såklart efterklok. Pallade inte mer än 3 timmar på jobbet (orkade inte ens det), så drog jag hem helt döendes. Skulle nog ha stannat hemma igår. Men nu är jag iallafall hemma igen och ska försöka kurera mig med halstabletter, te och näsdukar och film. Fyfan vad tråkigt det är att ligga hemma helt ensam! Någon som känner sig lika sjuk som vill joina, eller känner att den oxå vill bli sjuk? Kom till Morön. ;) haha nejmen....

Har just betalat hyran och insåg att jag inte fått hem min teliaräkning. Jag blir gaaalen på räkningarna som man måste efterlysa för o få betala! Gah, önskar mer än gärna att det inte hade märkts något, men sån tur har man ju inte. Så får ta och ringa domdär imorgon och höra vart räkningen tagit vägen!

Ännu ett minus är att jag var tvungen att avboka min körlektion till imorgon. När fick jag nästa tid då? På torsdag klockan 7. ÖÖH!? Nja tror inte jag hinner bli frisk till dess så det blir nog att avboka den med. Men det tar vi imorgon isåfall.

Nu har jag skrivit nog med ointressanta grejer. Ska ta och leta mig en film och bara känna lugnet. Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0