Tisdag. -sjuk

Lite roligt att se att dom flesta inläggen innehåller nånting med räkningar, haha. Men det gjorde ju mitt förra inlägg oxå så.. Man blir ju alltid lika glad när lönen rullar in på kontot, dock så försvinner de ju lika fort på räkningarna!

Nämen strunt.. Sitter och pressar godis och har fortfarande inte slagit igång någon film än.. Det är riktigt påfrestande att käka godis för jag får ingen luft såfort jag äter nåt nu när jag är sjuk. Så antingen måste jag stanna upp och ta feta andetag eller låta som ett flåsande peddo som rökt i 65 år, höhö. Men det går ju det oxå!

Ähh, nu ska jag försöka få någon ordning på överföringen mellan mobil-dator. Fattar ingenting!!! så går det när man är hjärndöd. Jag har ju nått att roa mig med resten av kvällen iaf. Hööööööööööörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0