Tisdag.

Skitväder idag men jag trivs. Skönt att det äntligen kommer in lite svalare luft i lägenheten, det behövs! Sen hinner man göra tråkigheter när man lix inte kan vara ute i solen. Så för mig har hela förmiddagen bestått av att städa.
Vet dock inte vad jag ska hitta på tills jag och Amanda drar till jobbet. Gah, vill typ börja jobba nu istället för 16. Ikväll när jag väl är där så ska jag försöka styra ihop mina jobbhelger lite bättre. Det håller ju somsagt inte, haha!

Alla vi vikarier vill byta åt höger och vänster men jag lyckas aldrig kunna göra det eftersom jag jobbar alla gånger, blöh! men jag ska göra mitt bästa. Vill ju liiiite fritid till att umgås oxå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0