Tordag. -otur

Vilken skitkväll jag hade igår! Eller rätt mys oxå. Såg gamla godingen "A walk to remember", huuuur bra är inte den filmen? Flännade som ett litet barn, åh. Direkt efter det slog jag igång "Remember me", har faktiskt aldrig sett den förr. Men det var ju inte ens lite bra heller? Eller kan det vara föratt jag inte orkade vara spec insatt i den så jag förstog inte hela filmen. Jag somnade då ifrån slutet, -i soffan.

Nu till hjärtattacken. Jag hade tänt två ljus på tvrumsbordet. Just när jag höll på att somna märker jag att det vart lite väl ljust. Tittar på ljusen och ena drar igång med världens låga. Var uppe på en millisekund och fick panik och tänkte att lägenheten kommer brinna upp! Sprang till köket och hämtade ett vattenglas att släcka med. Satt säkert i 5 minuter och bara stirra. Må låta töntigt, men jag vart skiträdd!
Tänk om jag hade somnat? Härligt att ta död på alla andra grannar, fyfan... Jag har alltid varit jättenoga med att släcka alla ljus och se till så att allt är lugnt. Min mami var ju rätt bra på att få olyckor av stearinljus just därför är jag extra noga..

Aja, som plus i kanten hade jag tydligen inte slängt igen dörren till frysen ordentligt och det märkte jag ju såklart inte förrän imorse. Vatten öööööverallt. Kan väl se det somatt jag avfrostade frysen men glömde ta ut maten, eh! haha fanå, jag orkar inte..

Låååååångt inlägg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0