Fredag.

Studentdag för alla 91or, + några andra oxå. Grattis till er! Ganska svårt att inte börja reflektera bakåt och tänka på sin egna student. Grannarna spelar musik så nästan hela skell skakar. Dock är dom 92or och sjunger "vi har bara ett år kvar". Förhoppningsvis lyckas man somna ändå, haha.

Annars då. Vart ju inte riktigt som planerat imorse. Missade bussen, creds till mig! Men hoppade på en annan btk-buss så jag hann ju i tid. Var tvungen att sitta och invänta alla andra på busstationen en timme därborta tills vi sen satt i kyrkan (crilles student). Umgicks med släkten tills på eftermiddagen när jag drog hem och sen dess har jag inte gjort nånting.
När som helst kommer andreas hem igen. Så jag antar att det inte blir att sova den närmsta timmen eftersom han lär berätta hela resan. ;) Tur att jag inte är trött då!


Studenten 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0