Lördag. -semester

Förstog väl det, inte tagit mig i säng än. ;) haha. Kan ju säga att jag är måttligt avis. Jag vill oxå utomlands! Inte en enda gång har jag tagit mig utanför sverige på snart 20 år (bortse från norge och finland), tragiskt! Men nån dag kommer den väl till mig med. Nu i sommar vill jag hursom inte dra bort härifrån. Siktar in mig på kallare tider, passar perfekt. Dessutom kommer jag jobba 80 procent så jag antar att jag inte kommer ha så mycket till liv, precis som förra sommaren då..

Klockan är jävligt mycket och jag borde ha gått och lagt mig för länge sen. Är både en morgon och kvällsmänniska just nu så jag lär väl stiga upp tidigt imorgon, förhoppningsvis inte. Har ju ändå inga planer imorgon så. Kanske titta på en lägenhet om Camilla kommer till stan. Vi får se! Mig kvittar det nästan ändå så..

Nej, nu är det dax att krypa ner i sängen och sova bättre än någonsin. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0