Lördag.

Hektisk dag igår. Fullt upp hela tiden var det. Och ikväll är det jobb som gäller igen! sen sova, sen upp och jobba. Och efter det åker jag hem till stan igen, - till en tom lägenhet. Andreas har lämnat mig för tunisien så jag får lov att klara mig själv. ;) Eller själv lär jag ju knappast vara! höhö..

Påtal om... HALSFLUSS är vad jag har dragit på mig, happylife! Visste väl att det var något annat än förkylning. Usch, men jag är då på bättringsvägen som tur är. Men shit vad svårt det är att svälja ner pencillinen. Det sitter i huvudet, jag vet. men det är omöjligt att svälja ner. Ren plåga..

Menmen, hör av er om ni vill hitta på något i veckan! =D verkar somatt jag är ledig från jobbet mest hela veckan, tyvärr..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0