Söndag.

Har inte lyckats ta mig i säng än, gaahh. Men såfort jag har skrivit klart dehär blir det att slå igång tvn och titta på nå värdelöst program tills jag somnar. Är jag trött? Nej såklart inte. Kanske beror på att jag tagit det lugnt mest hela helgen (skönt!!!). telefonen har inte varit min bästa vän direkt och lär inte vara det imorgon heller. Så jag drar inte dissen på sms/ringningar med någon speciell anledning, orkar bara inte. dåvetni. ;) hehu

Slutskrivet! Måste lägga mig nu om jag ska orka leva framöver. Håller alla tummar på att hinna somna innan drunk-asset (hehe oops,sry) kommer hem så man slipper lyssna på konstigt fyllesnack om oväsentliga saker, haha.

GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0