Söndag.

Sämst väder, när ska det ge sig riktigt? Okej, det regnar inte men det ser långt ifrån ljust ut. Aja, sålänge det är bra väder imorgon så är jag nöjd. Ska ju till Umeå. Eller först till Boliden, sen direkt bege mig till Umeå lassarett med en tant. Jobbar till 16 men kommer säkert bli övertid. Som tur är så slipper jag fara tillbaka till Boliden och sen hem, helt onödigt.
Blir att försöka somna riktigt tidigt ikväll så man orkar med alla taxiresor, bussresor och all väntetid hos läkarn. Vänta är det drygaste som finns, och det är i princip det jag ska göra hela dagen, usch! Ska försöka tänka positivt. ;)

Nepp, nu ska jag spela kort med andreas sen titta på reprisen av top model sen slå igång en film och somna. Den rättså tråkiga planen för ikväll. Hörs nog imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0