Söndag.

Klarade av helgen, tummen upp till mig! Men dendär jävla pencillinen tar död på mig. Jag kan inte, och då menar jag INTE svälja tabletter, åh. Sen är det biverkningar på det, great. Men halsen har blivit mycket bättre iallafall, som tur är.

Nu är jag iaf hemma från Boliden. Känns riktigt tomt härhemma. Helt tyst och lungt, bara tvn som drar ljud ur sig. Usch, vara själv är inte riktigt min grej som dom flesta nog redan vet, haha. Men det ska nog gå bra. Eller eh, jag har redan småpanik och det är första dagen men ändå, hehe. (A) Men imorgon kommer ju Camilla och umgås med mig i princip hela dagen och även sover hos mig så det blir perfekt. ;)

Men jag har iaf några småsaker att göra i veckan. Bland annat att klippa håret (finally, 6månader sen, eh) och lägenhetsvisning. Sen blir det nog nå mer skojsigt. städa, tvätta o sådär... hm, skitkul!

Nej, nu måste jag ta pencillinen, kan inte dra ut på det mer! sen blir det nog att fortsätta se tv och sen försöka sova, lycka till caroline. helt ensam, i min lilla säng! huhu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0