Tisdag.

Har totalt vänt på dygnen. Har jättesvårt att somna på kvällarna och kan sova till mitt på dagen, inte okej! Sommarschemat börjar ju typ nu (egentligen tidigare) så jag måste lära mig att sova tidigt. Nu är jag iaf uppe och väntar på att mamma ska komma förbi. Blir en sväng förbi solbacken sen ska jag iväg till Boliden och jobba. Kommer att sova där till imorgon iaf, har inte riktigt bestämt mig om hur jag ska göra.

Aja.. Mina dagar som "ensamboende" går väl rättså bra. Bor ju somsagt själv nu. Fan vad jobbigt/tråkigt det är men snart är ju dom värsta dagarna över. :D

Veckans jobb:
Tisdag: Jobb 16-21
Onsdag: Jobb 7-12, 16-21
Torsdag: Jobb 16-21
Fredag: Jobb 12-21
Lördag: Ledig (hitta på något!!)
Söndag: Ledig, sova tidigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0