Torsdag.

Provet gick bra och nu har jag fått min delegering. Redan imorgon lär jag få användning av den. Dock väldigt skönt att jag bara jobbar till 12. Så fort jag kommer till stan ska jag springa till körskolan och prata med dom. Hela dagen idag har jag gått runt och tänkt på hur mycket enklare allt vore om jag hade haft dedär kortet. Men vem har jag att skylla? Mig själv.

Aja, har fått mitt sommarschema nu och jag kan väl inte direkt påstå att jag är supernöjd, långt ifrån. Jag kommer helt klart inte ha något liv i sommar, det är ett som är säkert. Men förhoppningsvis lyckas jag klämma in lite fritid däremellan. Ledig är jag ju faktiskt, men kommer man orka umgås? Hoppas det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0