Torsdag. -korthårig

Caroline har gått och blivit korthårig. Like it or not. Jag får lov att gilla läget. Nä, men det är faktiskt inte så farligt. Jag är ju införstådd med att mitt hår verkligen inte mår bra så jag beslöt mig för o att klippa av det en del. Så nu slutar det vid axlarna typ. Hoppas det växer fort! Har även färgat håret mörkbrunt så nu ska det få se ut såhär ett braaaaa tag. Sen förblir jag svarthårig som vanlig. Ska inte ens försöka få tanken till att bleka det ljusare.

Annars händer det inte så mycket idag. Har spelat "wii-uno" med camilla ett bra tag idag, haha. ;) Har lite beslutsångest om hur jag ska göra. Dra till boliden ikväll och sova över där så jag tar mig till burträsk imorgon. Eller om jag ska stiga upp tidigare än fanet själv så jag hinner till bkt hursomhelst. ELLER som jag ska gå på lägenhetsvisningen som jag har fått erbjudande till. Jobbigt val, hehe.
Men samtidigt har jag fått en ny visning på älvsbacka som känns lite mer aktuellt så jag kanske går på den istället. Somsagt, vi ser hur jag gör!

MEN. Vad händer riktigt imorgonkväll? Hör av er! Jag har ingen aning om vad jag ska hitta på. Blir väl säkert att sova tidigt om det inte är något speciellt. Har jag (o?)tur så blir jag väckt av andreas mitt i natten eftersom han kommer hem från tunisien imorgonkväll/natt.

Låångt inlägg. Ska sluta ;) Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0