Lördag. -tråklista

1; vad heter du? (ditt riktiga namn)
Caroline

2; vad kallas du?
Tusen smeknamn, men Carro är ju vanligast 

3; vad vill du bli kallad?
Carro

4; födelsedatum?
23 december

5; stjärntecken?
Stenbocken

6; lunar?
inte igår. har jag ens kvar den? tror inte det

7; msn?
Vem har inte?

8; helgon?
Nej.

9; vart bor du?
Morön. Eller getberget. alla säger olika och jag vet inte säkert själv.

10; vad har du för mobil?
Ehm, minns inte vad den heter. Samsung med pekskärm iaf

11; har du en egen dator?
En värdelös laptop

12; vem är din/dina bästisar?
Dom jag umgås med mest och pratar om allt med. 

13; har du något husdjur?
Icket. men vill ha!

14; vad ska du göra i sommar?
Jobba..

15; favoritfärg?
Hmm, bra fråga.

16; turnummer?
Finns inte

17. vad älskar du mest?
nära och kära

18; intressen?
Det vanliga.. haha

19; favoritgrupp?
Har ingen favorit. Lyssnar i princip på allt

20; favoritlåt med din favoritgrupp?
-

21; namnsdag?
Caroline finns inte med

22; vad skulle du vilja heta? (för-andranamn-efternamn)
Det duger väl det jag heter

23; vad heter du på din msn just nu?
caroline

24; hur många online?
37

25; vem är 15:nde online?
Fredrik. (nu märker ni förmodligen hur tråkigt jag har)

26; vem har du blockat?
dom som förtjänar det.

27; hur många olika grupper har du?
5

28; har du några olästa mejl på hotmail?
Det har jag nog 

29; har du några nya kommentarer på bdb?
Använder inte den

30; isf hur många?
-

31; hur ser din drömkille/drömtjej ut?
Tråkigt nog har jag ingen udda "stil" på hur drömkillen ser ut

32; beskriv ditt hår?
Mörkbrunt, kort, slitet, risigt

33; har du några piercingar/tatueringar?
Läppen, bröstvårtan och tungan

34; vart skulle du bo om du fick välja?

Har inte planera att bo i Skell hela mitt liv iaf. och inte neråt sverige!

35; bor du i lägenhet eller villa?
Lägenhet

36; vilken färg är snyggast på kläder?
brunt, svart, vitt, grått osv... 
 
37; vad har du på dig?
andreas tjocktröja och duntofflor

38; har du något i håret just nu?
Hårsnodd

39; vad har du gjort idag?
Ingenting! Ska försöka styra upp livet om nån minut

40; vad ska du göra imorron?

Söndag imorgon, det säger väl allt?

41; hur mår du just nu?
Trött och sliten men annars bra!

42; hur brukar du annars må?
bra? haha

43; är du sjuk?
Inte det :)

44; har du ont nånstans?
Höften, men det är ju somvanligt

45; har du gått till tandläkaren detta året?

Nej ;s

46; vad heter din pappa?
Janne.

47; har du några syskon?
bror och syster. Dock halvsyskon

48; vilket är ditt favoritdjur?
Heltklart hund!

49; äter du ofta godis?
Mja, det kanske jag gör.

50; vilket är ditt favoritgodis?
Choklad.

51; vad är det finaste som finns?
Just nu? sängen tror jag, haha.

52; vilken är din favoritdryck?
Cola

53; vilket är ditt favorit tv-program?
Egentligen sveriges värsta bilförare, haha.

54; vilken är din favorit vecko dag?
Fredag.

55; vem är din förebild?
Bra fråga.

56; vad är bäst med dig?
You tell me

57; är du bäst?
Kan jag inte påstå :)

58; hatar du någon just nu?
Ne, hata är ett starkt ord. Ogilla? ja!

59; saknar du någon just nu?
Nej

60; har du kysst en apa?
Nej men det skulle väl vara mysigt? hehe

61; vilket husdjur skulle du vilja ha?
hund!

62; är du allergisk mot något?
Jo jag är ju det.

63; har du ngt nytt gb-inlägg på bdb?
Nej! har inte det så..

64; hur många bilder har du lagt ut?
gahh

65; vad har du valt för bild här ovan?
ingen?

66; vilket band är det dåligaste som finns?
Pojkband

67; är du kär?
Ingen kommer tro mig. men NEJ, åter nej. inte kär

68; isåfall i vem?
-

69; vad är din civilstatus?
Singel (!!!)

70; gillar du någon?
Såklart jag gör?

71; är du idiot?
Tycker du det så visst ;)

72; är du medlem på någon annan sida än bilddagboken?
Är ju inte medlem där. men ja 

73; isåfall vilken/vilka?

Facebook och bloglovin. apberget med men där hänger jag ju inte

74; vilket är det fulaste tjejnamnet?
typ.. gertrud?

75; vilket är det fulaste killnamnet?
gösta? Nä inte vet jag. På djur är ju fula namn söta ;)

76; har du varit hos frisören det här året?
Rätt nyligen

77; använder du nagellack?
Nja, sometimes

78; har du persienner, gardiner eller rullgardin i ditt fönster?
persienner

79; har du eget rum?
Egen lägenhet

80; har du en dubbelsäng?
Nej men skulle gärna vilja ha!

81; har du en egen platt tv?
Jajemän

82; när flyttade du senast?
15 oktober 2009 för o vara exakt ;)

83; vilken stil har du?
Ingen speciell. eller?

84; vilken kändis skulle du vilja gifta dig med?
Ingen!

85; vilken kändistjej har snyggast kropp?

bra fråga

86; vilken kändiskille har snyggast kropp?
bra fråga

87; skulle du kunna tänka dig att bli prostituerad?
Nejnej!

88; har du hoppat studsmatta det här året?
Nej,

89; vilken är den godaste frukten?

Äpplen

90; äter du grönsaker varje dag?
Jag försöker!

91; dricker du så mycket vatten som man ska?
Mja, dricker faktiskt en hel del

92; är du underviktig, normalviktig eller överviktig?
Om andra skulle svara på den så blir det nog normalviktig antar jag. :s

93; hur lång är du?
ca 164 cm

94; är du nöjd med dig själv?
nja

95; vad är du bra på?
Inte laga mat iallafall, haha!

96; har du en egen hemsida?
nepp.

97; är du medlem på den engelska bilddagboken?

Nej.

98; hur gammal önskar du att du var?

Inte äldre än vad jag är iaf. efter jag fyllt 20 får det gärna ta stopp

99; vad är klockan just nu?
16.37

100; är det jobbigt att svara på frågor?
Mja, jag har endå inget att göra så det är ganska lungt..

101; hur ser din dataskärm ut?
som alla andras.

102; har du städat idag?
Nej, men skulle verkligen behövas

103; har du varit ute idag?
Jo det har jag.

104; vem ringde du senast?
Palle. eller ante egentligen

105; vad var du senast arg på?
Andreas.

106; vad har du för status på msn just nu?
Online.

107; vad har du ätit idag?
En varm macka

108; önskar du att du var tjockare?
Nej.

109; hur många hus har du bott i?
1 hus, sen flera lägenheter som jag inte orkar räkna just nu.

110; är du medlam på last.fm?
Nej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0