Måndag.

Sådärja, dragit på mig en förkylning, härligt! Nja inte direkt. Och det verkar bli värre och värre. Har fått en jobbtur imorgon men blir det värre än vad det är nu så vet jag inte riktigt om jag kommer klara av att jobba. Men förhoppningsvis så går det, jag behöver alla timmar jag kan få.

Ska strax iväg och handla lite, det viktigaste börjar försvinna så det är dax att fylla på kylskåpet osv. Efter det blir det en vääldigt lugn kväll. Är helt död efter att ha stökat undan här lite, kanske inte så bra när man är sjuk men, det behövdes verkligen.

Nu ska jag och min hesa gåsröst ta och ringa ett samtal sen dra iväg till affären somsagt, sen sova tiiiiiidigt, wonderful! Godnatt? Ja typ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0