Måndag.

Just hoppat ut ur duschen och strax är det nog sovdags. Eller kanske slå igång lilla kyckligen och sen sova? Hm, jag överväger nog den iden! :) Steg upp 05.40 imorse för fem timmars jobb så jag hade tänkt sova i tid så jag fortsätter på min helt okej dygnsrytm. Morgondagen lär jag spendera på städning (somvanligt) och ett ärende på stan. Även köpa en ny mobil tror jag! Förstår inte varför alla mina telefoner ska krångla hela tiden, ehrm, hmm.. Har dragit ut på det länge nu och jag behöver verkligen en ny mobil. Duktiga caroline tappade ju bort sin telefon igår, great! Men den hittades utanför Buffys några timmar senare, liggandes i snön. Men överlevde gjorde den!

Nej, slut om strunt. Dax att kolla igenom tv.nu sen slå igång en film om det inte finns något vettigt på tv. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0