Onsdag.

Idag har jag i princip bott på arbetsförmedlingens hemsida och i min käre telefon. Sökt jobb och ringt massa ärenden, graaatz carolajn att du äntligen tog tag i alltihop!! Nu hoppas jag på det bästa. Sommarjobb TACK (okej, jag har redan ett men det skadar ju inte att byta), få tillgång till akassa sen få en godkänd lämpen. Nu hoppas vi på det bästa!...

Nu ska jag gå igenom andreas pillerburkar (han är oxå förkyld) och kolla om jag hittar något som passar min jobbiga sjuka. Sen är det bara invänta ett samtal från af och sedan finally hoppa i duschen. Känner mig inte fräsch nånstans.
Måste sen förbi mamsen och hämta ett kuvert så jag kan posta alla mina brev sen hämta ett ansökningspapper på coop. Men efter det SKA jag ta det lugnt. måste ju bli frisk nudå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0