Onsdag.

Dagarna springer förbi, somvanligt, även fast jag inte gör något speciellt.
Vaknade kring halv 8 igår och var hur pigg som helst. En timme senare satt jag på skehamn-bussen mot Camilla. Kom på iden att ta deras gammvolvo så vi slapp ta bussen till stan. Allt gick bra till en start. Bilen var rejält översnöad men den startade ändå. Vi skottade av hela bilen och runtomkring och tänkte börja bege oss till stan. Men biljäveln hade totalt lagt av, haha great. Men vi gick oss ju lite "motion" iaf. :) Tog bussen till stan, for till Camillas skola så hon fick lämna in tentan sen gjorde jag ett ärende på banken. Efter det hände det inte så mycket mer, middag med Camilla och Ante, sen lite UNO spel, trevligt. :)
Idag är jag då inte lika pigg, orkade inte stiga upp förrän vid halv 11. Har just hoppat ut ur duschen och ska snart torka håret osv så jag kan dra till stan med Catrin en sväng. Efter det vet jag inte vad som händer, men nått "kul" skulle väl kunna hittas på. Hörs och ses!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0