Onsdag. -helpless

Motivationen ligger på noll just nu. Att man alltid ska behöva oroa sig. Kommer jag få nå mer jobb, varför inte i stan? Kan jag betala hyran nästa månad? Tvingas jag användas av soc till slut? Varför finns det inte lediga lägenheter som är billigare än min nu när man behöver det? Flytta hem är inte ett alternativ. Har jag lyckats flytta hemifrån och klarat mig bra själv på olika sätt så vill jag ju inte börja om från början igen. Hjälp mig! Ett jobb i stan skulle förenkla såå mycket. Hur jag än vrider och vänder på det och faktiskt anstränger mig lite så står det still.
Lägenheten börjar bli som en sopstation (inte riktigt, men nästan), orkar jag ta tag i det? Nej.
Negativt inlägg. Riktigt så illa är det väl inte, men fortsätter det i denhär takten så kan det bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0