Tisdag.

Idag har jag verkligen inte en bra dag, långt ifrån. Även fast jag var riktigt trött igår så kunde jag inte somna förrän vid fyra. Jag börjar bli riktigt less på min hosta. Varför ska man alltid få utbrotten på natten/morgonen? Ge mig bara sömnen jag behöver, snälla! Så för andra dagen i rad så har jag sovit väldigt lite, vilket börja tära på kroppen.
Gårdagens jobb gick iallafall som smäck, haha. Lungt och skönt var det. :) Nu får vi väl se när nästa gång blir, kan hända att det redan blir på torsdag. Pest åt vikariesamanordningen säger jag bara!
Ne, jag ska fortsätta se tv en stund till sen fundera på att städa, om jag får orken till det. Sen blir det nog rätt lungt resten av dagen. Har en heel del att fundera på som jag måste ta itu med. tyvärr. Låt det bära eller brista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0