Torsdag. - akuten

Godmorgon!
Steg upp för en liten stund sen men känner mig inte riktigt utvilad, men kunde dock inte somna om. Igår vart det en riktigt lugn kväll, la mig i sängen redan vid 9. Tittade på tv och somnade ganska precis vid 11. Två timmar senare vaknar jag upp av att Andreas sitter upp i sängen och mår riiiiktigt dåligt och har svårt att svälja och få tillräckligt med luft (han blev jättesjuk tidigare på kvällen). På med kläderna och hoppa in i bilen och köra till akuten. Jävligt skönt att det vart tomt där, hade det varit kö hade jag nog somnat på plats. Kände med honom hur ont det måste ha gjort för honom när han var tvungen att "plågas" igenom alla tester, haha.
Nu sitter jag och väntar på att Vårdcentralen ska ringa så vi kan dra och kolla upp det mer, lär ju bli pencilin.
Jaja, nog om hans skrämmande sjuka. Säg mig vad man riktigt kan hitta på, på morgonen? Finns ju ingenting på tv och man orkar inte hitta på något ansträngande. Problem, problem. ;) Funderar på att koka ihop en gröt och sätta på en film så åtminstone två timmar rinner iväg. Vi får väl se!
(märkte nyss hur mycket jag skriver RIKTIGT, hela tiden?! haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0