Lördag.

Helt kry kan jag väl inte påstå att jag är idag. Jag vill ha pizza mer än allt annat just nu. Men har jag pengar? Nej! Får försöka dra fram fantasin långt därinne i huvudet och laga ihop något ätbart såhär dagenefter.

Gårkvällen då. Den började i ursviken med lite folk, kortspel och prat. Sen begav jag och fredde oss in till stan. For till matte föratt vi skulle ut på olles vilket såklart inte blev av eftersom folk är så otroligt sega. Så jag bestämde mig för att dra hem rätt fort efter att jag kommit dit. Efter lite diskuterande, småbråk och nattmat så lyckades jag ta mig hem rättså tidigt ändå. Men somnade nog ännu senare pga massa grejer som legat och skavt sen tidigare. Dagen kan bli riktigt intressant, svävar en konstig stämning hemma hos mig.

Nej, nu ska jag fundera ut vad som ens skulle kunna locka mig att äta ur det jag har i frysen, förmodligen ingenting.. Mat är ett måste dagen efter!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0